mandag den 9. november 2009

Mit nye liv

Ja nu er jeg blevet opsagt fra mit firma...... så nu skal jeg jo finde ud af hvad jeg så skal til at lave..
Først skal jeg vist have ro i mit hoved og få styr på mit liv.. for det har været et hårdt år dette år 2009 for mig og min familie...
Det er også derfor jeg ikke har været så aktiv herinde på bloggen, men nu føler jeg måske at "lidt" overskud kan føres herind igen og at I er nogle derude der "kigger" med...
Men jeg ville ønske at for nogle af mine medmennesker at de lærer meget om FORSTÅELSE og EMPATI.. !

Jeg har grædt maaange tårer og håber snart at det må stoppe.... for det kan jeg snart ikke holde ud mere..så vi glæder os til at komme ind i 2010 og håbe på nye horisonter og et "nyt" arbejdsliv venter forude.....

Ja det var lidt fra mig nu....

3 kommentarer:

  1. Hej Bettina,
    Jeg sidder her henne i min barsels-osteklokke og læser at du er blevet opsagt fra dit arbejde. Det er jeg rigtig ked af at høre. Men det glæder mig, at læse du har fået lidt mere overskud.
    Jeg sender dig og din familie varme tanker for fremtiden, og ønsker om en glædelig og fredfyldt jul.
    Knus Camilla

    SvarSlet
  2. Hej Bettina
    Det gør mig meget ondt at høre om din situation. Jeg håber meget at du får succes i dit nye liv :) Du er jo knalddygtig til dit arbejde, så mon ikke at andre med glæde vil have dig indenfor :) Held og lykke. Og ja, jeg kigger jævnligt forbi på din blog, for at se om der er nyt :)
    Pas på dig og din familie. Knus Mette

    SvarSlet
  3. Hej Camilla og Mette... Hvor er I søde, det er dejligt at se at der er nogen der tænker på en....Og tak Mette for rosen, jeg er sikke på at jeg finder det rigtige til mig derude.....hvem ved måske skulle jeg læse til noget KREATIVT......

    Kan I hygge jer... følger også med på jeres blogs...dejligt inspirende.. Jeg skal nok passe godt på min familie, de nyder at mor er hjemme lige nu.. KNUZ Bettina

    SvarSlet