tirsdag den 28. januar 2014

Kreativt arbejde)))

Jeg stopper som postbud april/maj i år.............hele postkontoret flytter til Silkeborg og vi får andre arbejdstider og og og vi ved ikke så meget endnu...

Men de andre arbejdstider er en af de største grunde til at jeg ikke flytter med....Og så det at jeg og mine børn ALDRIG ved hvornår jeg har fri... Posten skal jo ud hver dag)))
Og så er jeg jo heller ikke blevet fastansat endnu..( de har ikke givet besked og kan ikk gøre det endnu))
Så derfor mig ud på dette arbejdsmarked igen igen...............

Men hey det skal nok gå.. Jeg har et åbent sind.. tænker at nu skal jeg bruge sommeren til at finde ud af hvad JEG har lyst til igen...............

De sidste par måneder har været fyldt med stress fyldt arbejde....og det skal være sjovt at gå på arbejde..
Kommer til at savne mine fantastiske kollegaer)))) men hey dem kan jeg jo stadig se bagefter, ved bare det aldrig bliver det samme igen)) eller gør det??


Så kreativt arbejde, come my way.................. jeg kan sy - hækle - strikke - dekorere - merchandice - danse zumbaaa - gå stærkt( det skal man jo som post hahaha) -  arbejde med børn/unge/voksne


jeg glæder mig til sneen er væk og min datter skal holde hendes første store fest..... konfirmationen....................det er så stort.. tænk at jeg allerede har en datter der skal konfirmeres... hun glæder sig og jeg glæder mig...

hav det godt derude))))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar