lørdag den 23. januar 2010

Jeg har fået en kreativ award..










Hejsa derude, tusinde tak Randi for den fornemme kreative award..Du er bare så sød...




Nu skal jeg så skrive 7 ting om mig selv:





1. Jeg elsker mine tre børn, Iben på 9 år og en meget kreativ pige, elsker at tegne, male, fingerstrikke, danse og en læsehest og skriver små noveller, og hun elsker at spille spil.Går til billedkunst på den kreative skole i Silkeborg.


Victor på 7 år som elsker fodbold og alle hans bionichels og han elsker at spille nintendo dsi, computer... Han elsker at tumle, spille skak,500 og er et matematisk geni og læser anders and blade og undertekster på tvet.


Frida på 6 år er også meget kreativ, hun tegner hver eneste dag, og hun elsker at stå foran spejlet og lege hun er rig og berømt( ligesom Hannah Montana), hun elsker at danse og klæde sig ud og skifter tøj mange gange om dagen.

2. Og så elsker jeg min mand, Steffen - mødte ham for 10 år siden en kold aften på en blind date i mejlgade i Århus, hos min veninde.14 dage efter daten var jeg gravid og han flyttede ind i mit rækkehus i Århus, siden er to børn til. Han er den mest tålmodige person jeg har mødt i hele mit liv, og selv om vi har haft et hårdt år i 2009 sammen, så er jeg sikker på at dette nye år vil gøre os godt.



3.Og så er jeg så glad for at jeg har fået min kreative evner ind ved fødslen... Jeg elsker at hækle,filte,strikke,indrette, dekorere, studere folks tøj og hjem, lave perler..




4. Jeg ÆLSKER ugler, min første ugle fik jeg af min gode veninde Lone for ca 10 år siden...



5. Jeg har så mange dejlige veninder og jeg er så glad for at vi stadig mødes i ny og næ, nogen gange går der lang tid og andre gange mødes vi hele tiden, i ved hvem I er og jeg lover jer at når jeg runder næste gang så kommer der en mandlig neger stripper!!!!!

6. Jeg elsker at blogge, det er simpelhen det fedeste.... jeg nyder at være herinde og studere og læse om jeres firnurlige indkøb, og kreative indslag og se jeres fede hjem og læse jeres historier...

7. Jeg elsker loppemarkeder, genbrug, formland messen etc.. man kan finde så mange fede ting og omforandre dem og sætte dem sammen på sjove nye måder..og man møder altid en masse sjove dejlige mennesker.

8. Jeg elsker LONDON; har boet derovre i 5½ år af mit liv, og det var en fed tid, jeg har stadig en dejlig veninde fra den tid derovre (maureen) og vi prøver at se hinanden mindst en gang om året.

9. Jeg har arbejdet som dekoratør i 18 år ( i H&M, B-Young og Stof og Stil)

Og nu er det vist nok om mig, nu skal jeg give den award videre til 7 andre kreative bloggere..


1. Den første skal gå til The Puk Project, fordi jeg syntes du er en fantastisk hæklekunstner, og jeg ville ønske jeg kunne lære at hækle ligesom dig. Du inspirer mig meget.


2. Den anden går til Faster mette fordi jeg elsker at følge med i hvad du går og laver af kreative ting, Mette derude på landet , next to vandet.

3. Den tredje går til moster ness ( min dejlige søster) fordi jeg håber og tror på at du forhåbentlig begynder at blogge med alle dine kreative sysler, hun laver de fedeste børnetavler, øreringe og malerier.

4. Den fjerde går til The vintage hausfrau fordi jeg syntes du har en fed stil og finder nogle sjove ting...

5. Den femte går til Krudtuglens mor fordi jeg elsker ugler og du laver de fedeste ugleting.

6. Den sjette går til Molly My fordi du inspirer mig med dine fede hårbøjler og alt det andet du går og sysler med.

7. Den syvende går til Fruens syslerier fordi du er så kreativ og har det fedeste hjem... i luv....

Tak til alle I kretive kvinder derude... syntes bare at denne blog verden er for fed.... Siger I det samme.....derude i jeres kreative hjem....















Knuz Bettina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar